Contactpagina Klachten Welzijns- & Gezondheidszorg
Medewerkers van het Leger des Heils doen hun best om jou zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat je ontevreden bent. Dat vinden wij erg vervelend. Daarom hopen we dat je dat vertelt.
Wanneer je een klacht hebt probeer deze dan eerst in de regio op te lossen. Je kunt hiervoor een brief sturen of bellen naar de klachtenfunctionaris. Klik voor de juiste contactgegevens op de naam van jouw regio. De klachtenfunctionaris zoekt samen met jou naar een oplossing voor je klacht.
Heb je dit al gedaan, maar ben je ontevreden over de oplossing van je klacht? Dan kun je een brief schrijven naar de landelijke klachtencommissie. Klik voor de juiste contactgegevens op de landelijke klachtencommissie.
Ontvang je zorg vanuit de Jeugdwet dan mag je jouw klacht direct sturen naar de landelijke klachtencommissie. Als je het toch fijner vindt om je klacht eerst naar de klachtenfunctionaris in je regio te sturen, dan mag dat ook.
Contact
Leger des Heils W&G Noordoost
t.a.v. klachtenfunctionaris
Dokter van Thienenweg 2
8025 AL Zwolle
Tel: 088 065 22 40
E-mail: klachten.no@legerdesheils.nl
Leger des Heils W&G Noordwest
t.a.v. klachtenfunctionaris
Binckhorstlaan 287
2516 BC Den Haag
Tel: 088 065 27 23
E-mail: nw.klachten@legerdesheils.nl
Leger des Heils W&G Midden-Nederland
t.a.v. klachtenfunctionaris
Pallas Athenedreef 27
3561 PE Utrecht
Tel: 030 274 91 21
E-mail: klachten.mn@legerdesheils.nl
Leger des Heils W&G Oost
t.a.v. klachtenfunctionaris
Postbus 1198
7301 BK Apeldoorn
Tel: 088 065 67 00
E-mail: klachten.oost@legerdesheils.nl
Goodwillcentra Amsterdam
t.a.v. klachtenfunctionaris
Hilversumstraat 316-340
1024 MB Amsterdam
Tel: 020 630 11 11
E-mail: klachten.gwca@legerdesheils.nl
Let op
Ontvang jij zorg via de WMO (maatschappelijk opvang of beschermd wonen) en ben je niet tevreden over de oplossing van je klacht? Heb je al contact gehad met de klachtenfunctionaris, maar ben je ontevreden over de oplossing van je klacht? Dan kun je een brief schrijven naar de externe klachtencommissie van het Platform Opvang Amsterdam.
Je kunt je brief sturen naar:
Klachtencommissie POA
Eerste Ringdijkstraat 5
1097 BC Amsterdam
E-mail: info@klachtencommissiepoa.nl
Je mag er ook voor kiezen om je klacht in te dienen bij de gemeente Amsterdam zelf.
Klachtenteam Sociaal Domein
Antwoordnummer 9087
1000 VV Amsterdam
Of e-mail naar: klachtensociaal@amsterdam.nl
Leger des Heils W&G Rijnmond Zuidwest
t.a.v. klachtenfunctionaris
Kooikerweg 28
3069 WP Rotterdam
Tel: 010 222 98 88
E-mail: rzw.klachten@legerdesheils.nl
Leger des Heils W&G Zuidoost
t.a.v. klachtenfunctionaris
Kolonel Millerstraat 67
6224 XM Maastricht
Tel: 088 065 61 40
E-mail: zo.klachten@legerdesheils.nl
Heb je al contact gehad met de klachtenfunctionaris, maar ben je ontevreden over de oplossing van je klacht? Dan kun je een brief schrijven naar de landelijke klachtencommissie. De mensen in deze commissie werken niet bij het Leger des Heils.
De commissie onderzoekt jouw klacht en zegt tegen het Leger des Heils wat zij het best kunnen doen. Zet in de brief aan de klachtencommissie je naam en adres, je klacht en waarom je deze klacht hebt. Stuur je brief met de post of met een e-mail:
Klachtencommissie Leger des Heils W&G
Ambtelijk secretariaat
Antwoordnummer 570
4200 WB Gornichem (je hebt geen postzegel nodig)
E-mail: klachtenlegerdesheils@cbkz.nl
Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent over hoe de klachtencommissie Leger des Heils W&G met jouw klacht is omgegaan. Je kunt dan in beroep gaan. In sommige gevallen kan dat via de Geschillencommissie Zorg Algemeen en in andere gevallen via de rechter. De klachtenfunctionaris kan je hier meer over vertellen.